Minden kezdet nehéz...

2010.05.03. 13:03

... különösen így van ez egy új oldalnál. Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy segítséget nyújtsak a WoW mágus kasztját választóknak. Azok, akik több éve játszanak már vele, könnyen lehet, semmi érdekeset nem találnak majd ezen az oldalon. Bizonyára lesznek olyanok is, akik jobban ismerik a kasztot, mint én. Ezzel semmi baj sincs, ha hibát/igazságnak nem megfelelő tartalmat találsz itt, nyugodtan írj, javíts ki. De ha kérhetem, tedd mindezt emberi hangnemben, és én ki fogom javítani, mi több, meg is fogom köszönni neked.

A következő napokban/hetekben elkezdem feltölteni az oldalt, s reményeim szerint előbb-utóbb a kaszttal kapcsolatos minden kérdésben fogok tudni írni. Amennyiben Neked is lenne olyan irományod, amit szívesen megosztanál másokkal (és természetesen kapcsolódik az oldal alaptémájához), akkor azt küldd el nekem, és kiteszem ide szívesen. Ha csak kérdésed/észrevételed/panaszod van, azt is küldd el nekem, és válaszolni fogok rá.

Bevezetőnek egyelőre ennyi, a következő postban már rátérek a lényegi kérdésekre.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zadir 2010.05.18. 23:37:25

Sok sikert a bloghoz!

Várom a mágus leírásokat :)
süti beállítások módosítása